nrs_trøan.jpg

Vraket HSH til fordel for NHO Service

Renholdsbyrået NRS i Trondheim var i fem år medlemmer i HSH, før de ved årsskiftet meldte de seg inn i NHO Service. – De to organisasjonene kan ikke sammenlignes, sier Geir Rune Trøan, adm. direktør for NRS.

Publisert

Teksten er et utdrag fra en reportasje som sto på trykk i Renholdsnytt nr 2 2010:

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Trøan er skuffet over hva de fem årene i HSH ga hans selskaper.

– NRS har fått igjen mer for fire måneders medlemskap i NHO Service, enn hva NRS fikk igjen for fem år i HSH. Den største forskjellen er at NHO Service lever og ånder for renholdsbransjen. De har noen personer som virkelig gløder for det vi holder på med. I HSH var det nesten ikke noe aktivitet. Jeg satt til slutt igjen med en følelse av at det viktigste for HSH var å ha medlemmer – ikke hva de kunne gjøre for medlemmene, sier Trøan.

Heidi Lill Oppegaard, direktør i HSH, stiller seg uforstående til kritikken Geir Trøan kommer med.

– Vi er helt avhengig av å få tilbakemeldinger fra våre medlemmer, men jeg må si at jeg ikke kjenner meg igjen i kritikken som nå rettes mot HSH, sier Oppegaard.

Du kan laste ned hele reportasjen i pdf-format her - i utgave 2/2010.

"
Powered by Labrador CMS