Faksimile fra BedreTjenester.no.

Nytt anbuds­verktøy fra NHO Service

Nettstedet BedreTjenester.no skal gjøre det lettere å orientere seg for politikere og andre som ønsker å lykkes med konkurranse­utsetting.

Publisert

Ikke alle kommuner har like mye erfaring med konkurranse­utsetting av offentlige tjenester. På de nye nettsidene BedreTjenester.no skal det legges ut gode råd og praktiske verktøy som politikere, innkjøpere, leverandører og ansatte trenger for å lykkes med konkurranse­utsettingen.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

På BedreTjenester.no kan du også finne mange gode råd og praktiske verktøy for hvordan du kan lykkes med anbuds­prosessen. NHO Service har delt prosessen med å sette en tjeneste ut på anbud i 14 trinn fordelt på fire hoved­faser:

  • Velge tjenester
  • Utvikle og anskaffe tjenester
  • Drifte tjenester
  • Forbedre tjenester

BedreTjenester.no formidler hva som er suksess­kriterier på hvert av de 14 trinnene. Rett nok er det stor forskjell på å konkurranse­utsette renhold av en skole i forhold til driften av et sykehjem. Men begge anbuds­prosesser går likevel gjennom de samme 14 trinn.

Les mer: Slik lykkes du med konkurranseutsetting (http://www.nhoservice.no/article.php?articleID=6029&categoryID=235)

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på


Petter Furulund, adm.dir. i NHO Service, i ferd med å vise fram det nye nettstedet BedreTjenester.no.

 

Powered by Labrador CMS