Elite etablerer nye avdelinger

Elite Service Partner etablerer en egen storkunde­avdeling. Selskapet har også startet nytt drifts­kontor i Lofoten.

Publisert

Storkunder er mer krevende å drifte enn andre kunder. Kundene er ofte svært kostnads­bevisste, samtidig som de ønsker den mest innovative leveransen og rådgivning fra leverandør for å finne de beste og mest kostnads­effektive løsningene for sine bygg. Dette skaper et stort potensial for utvikling og vekst, skrivet Elite i en presse­melding.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

– Vi har løsningene og kompetansen som skal til for å bygge landets beste og mest kostnads­effektive drifts­løsning for stor­kunder. I rollen som drifts­direktør har jeg et sterkt ønske om å hjelpe kundene våre til å ta riktige valg, sier Mohamed Bouzakraft, som skal lede den nye storkunde­avdelingen.

Fra og med 23. april ble det også opprettes et nytt drifts­kontor i Svolvær. Dette vil ha ansvar for drift av ESPs kontrakter i Vesterålen og Lofoten. Selskapet anser dette som et spennende område med stort potensial for vekst og utvikling.

– For oss er dette et ledd i vår strategi om å styrke vår lokale tilstede­værelse og begrense bruk av under­leverandører, sier Regionsleder Stig Ovesen.

Mikal Nilsen er ansatt som Serviceleder for Svolvær-kontoret og vil være operativ fra og med mai måned. Svolvær-kontoret får besøks­adresse Vorsetøyveien 20.

Kilder:

ESP etablerer storkunde avdeling, https://www.elite.as/esp-etablerer-storkunde-avdeling/

Nytt driftskontor i Lofoton, https://www.elite.as/nytt-driftskontor-i-lofoton/

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på

Powered by Labrador CMS