Storkunder er mer krevende å drifte enn andre kunder. Kundene er ofte svært kostnadsbevisste, samtidig som de ønsker den mest innovative leveransen og rådgivning fra leverandør for å finne de beste og mest kostnadseffektive løsningene for sine bygg. Dette skaper et stort potensial for utvikling og vekst, skrivet Elite i en pressemelding.
Annonse
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
– Vi har løsningene og kompetansen som skal til for å bygge landets beste og mest kostnadseffektive driftsløsning for storkunder. I rollen som driftsdirektør har jeg et sterkt ønske om å hjelpe kundene våre til å ta riktige valg, sier Mohamed Bouzakraft, som skal lede den nye storkundeavdelingen.
Fra og med 23. april ble det også opprettes et nytt driftskontor i Svolvær. Dette vil ha ansvar for drift av ESPs kontrakter i Vesterålen og Lofoten. Selskapet anser dette som et spennende område med stort potensial for vekst og utvikling.
– For oss er dette et ledd i vår strategi om å styrke vår lokale tilstedeværelse og begrense bruk av underleverandører, sier Regionsleder Stig Ovesen.
Mikal Nilsen er ansatt som Serviceleder for Svolvær-kontoret og vil være operativ fra og med mai måned. Svolvær-kontoret får besøksadresse Vorsetøyveien 20.