Oppdraget omfatter fly­renhold og andre nær­liggende tjenester for SAS. (Foto: Sodexo)

Sodexo får fornyet tillit fra SAS

SAS forlenger samarbeids­avtalen med service­selskapet Sodexo for oppdrag på Gardermoen, Kastrup, Arlanda og Landvetter.

Publisert

Oppdraget omfatter flyrenhold og andre nær­liggende tjenester for SAS, Scandinavian Airlines System, samt andre flyselskap som har samarbeids­avtale med SAS Ground Handling, skriver Sodexo i en presse­melding.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

SAS og Sodexo har hatt et tett samarbeid gjennom mange år. Partner­skapet startet på Arlanda på slutten av 70-tallet og har gjennom de siste årene ekspandert til også å gjelde de andre store fly­plassene i Skandinavia. I Norge har selskapet utført fly­renhold for SAS siden 1999.

- Vi er veldig tilfreds med at vi har fått forlenget tillit og mulighet til å videre­utvikle vårt samarbeid med SAS. Vi skal løfte samarbeidet til et nytt nivå, sier Thomas Havnegjerde, som er admini­strerende direktør for Sodexo Norge og leder den nordiske transport­virksomheten i Sodexo.

I tillegg til at SAS forlenger avtalen på fly­renhold har Sodexo fått opp­draget med å drive SAS sine tre lounger på Arlanda i Stockholm. Kontrakten omfatter mat og drikke samt gjeste­service.

Den nye avtalen trer i kraft 1. november 2019 og gjelder for tre år med mulighet for to års forlengelse. Avtalen om loungene trer i kraft 1. februar 2020.

Sodexo har virksomhet i 72 land og yter tjenester til 100 millioner mennesker hver dag.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på

Powered by Labrador CMS