Flere og flere ønsker seg berøringsfrie løsninger i toalettrommet.
Flere og flere ønsker seg berøringsfrie løsninger i toalettrommet.

Økt etter­spørsel etter berørings­fritt

Baderoms­produ­senten Grohe rappor­terer om sterk økning i antallet kunder som ønsker berørings­frie kraner.

Publisert Sist oppdatert

Pandemien skaper daglig en bevissthet rundt behovet for å vaske hendene. Produkter som fremmer hygiene øker i omsetning, melder Grohe.

Phil Dixon ved Grohes avdeling i Storbritannia uttaler til bladet KBBreview at de siden starten av 2020 har sett en uvanlig stor etterspørsel etter berøringsfrie løsninger.

– I disse utfordrende tider leter folk etter ny teknologi som kan bidra til å øke hygiene og komfort i hverdagen, sier han.

– På grunn av koronakrisen forventer vi å se en uovertruffen etterspørsel fra både husholdninger og næringsliv fremover, fordi vi alle forbereder oss på livet etter nedstengningen. I tillegg til berøringsfrie kraner, forventer vi å se en økning også for toaletter og dusjer.

Kilde: Hygiene now big factor for designers, says Grohe

https://www.kbbreview.com/28926/news/hygiene-now-big-factor-for-designers-says-grohe/

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.

Bestill abonnement

Last ned bladet

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på