HSHLOGO

HSH satser på kommunikasjon

For ytterligere å bygge opp HSH som en synlig og betydningsfull samfunnsaktør og for å gi et best mulig tilbud til mediene, etablerer nærings- og arbeidsgiverorganisasjonen HSH en ny kommunikasjonsavdeling og en ny organisering av myndighetskontakt.

Publisert

Elisabeth Klerck Nilssen tiltrer stillingen som kommunikasjonsdirektør. Klerck Nilssen har bakgrunn som journalist og reporter i Økonomiredaksjonen i NRK. Hun ble hentet til HSH fra en stilling som manager i PR-byrået Burson Marsteller våren 2008. I HSH har hun fram til nå vært spesialrådgiver for administrerende direktør Vibeke Hammer Madsen, melder daglivarehandelen.com.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Klerck Nilssen har med seg Øystein Knoph som informasjonssjef og Allan Auke som informasjonsrådgiver og webredaktør. Det nye kommunikasjonsteamet får ansvar for all ekstern og intern kommunikasjon, mediekontakt, merkevare og web.

Øystein Knoph er journalist fra Høgskolen i Oslo. Han kom til HSH i 2007 fra en stilling som journalist og prosjektleder i nyhetsbyrået Newswire. Før det har han jobbet som redaktør og magasinutvikler i forlag.

HSH styrker satsingen på digital kommunikasjon ved at informasjonsrådgiver og web-redaktør Allan Auke er satt til å lede arbeidet med å utvikle nye internettsider for HSH.

Jarle Hammerstad tiltrer stillingen som direktør for myndighetskontakt. HSH omfatter stadig flere virksomheter og bransjer innen tjenestesektoren. Det innebærer at det er et større antall politiske interesseområder som skal ivaretas og fremmes overfor myndighetene. Jarle Hammerstad, som har arbeidet både som informasjonssjef og med samfunnskontakt i HSH, skal bygge opp denne aktiviteten.

Powered by Labrador CMS