Zoran Andjelkovic og Hanne Rud.jpg

Andjelkovic ble første servicehelt

Zoran Andjelkovic fra ISS Facility Service, ble første mottaker av prisen "årets servicehelt" på NFSR sitt årskonferanse sist uke. Prisen ble innstiftet i fjor.

Publisert

Årets Servicehelt 2011: Zoran Andjelkovic, sammen med leder Hanne Rud. (Foto: Pål Søsteli)

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

STATUTTER FOR ÅRETS SERVICEHELT §1 UTDELING "Årets Servicehelt" ble innstiftet i 2011, og kan deles ut av Norsk Forening for Service og Renhold (NFSR) hvert år i tilknytning til NFSR sin Årskonferanse. Prisen overrekkes av NFSR sin styreleder. Prisen deles ut første gang 2012." §2 STIPENDET Prisen er et reisestipend til førstkommende internasjonale renholdsmesse. reise og opphold dekkes av NFSR. §3 KRITERIER Prisen kan tildeles en person som i løpet av foregående år har ytt en spesiell serviceinnsats innen faget eller har utmerket seg gjennom sitt daglige arbeid ved å være spesielt serviceminded i forhold til sine kunder og/eller kolleger. §4 JURY Prismottakeren velges ut av styret i NFSR. Utvelgelsen skal skje senest 1 måned før NFSR sin Årskonferanse. §5 MOTTAKERE Prisen kan kun deles ut til en person én gang. Prisen kan ikke deles ut til personer som er medlemmer av NFSR sitt styre. §6 ENDRINGER Endringer av statuttene og eventuell nedleggelse av prisen kan kun besluttes av styret i NFSR. Begrunnede forslag til kandidater sendes til: post@nfsr.noForslagene må være kommet inn senest 1.2 hvert år.

Powered by Labrador CMS