Appen gjør det lettere for brukerne å bestille FM-tjenester. (Ill.foto: Colourbox)

Sodexo med app for «alt»

FM-selskapet Sodexo tilbyr en app der kundene deres kan bestille alt fra møterom og møtemat til blomster, rens og bilpleie.

Publisert

I det nye bygget Asker Tek har Sodexo ansvaret for renhold, kaffebar, kantine, møterom og resepsjon.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Siden åpningen i desember 2017 har de brukt iOffice blant annet til å bestille møterom, møtemat, blomster og taxi. iOffice har i overkant av 200 brukere og alle henvendelser til resepsjonen og kantinen går via appen, noe som er enklere både for brukerne og Sodexo.

Besøkende må registrere seg via en iPad i resepsjonen. Her legger de inn navn, telefon­nummer og hvem man skal besøke. Så blir det tatt et bilde av den besøkende og en e-post sendes automatisk til den som venter besøk. Det er også mulig å forhånds­registrere besøkende – også hvis noen skal ha mange gjester på besøk på én gang.

Det finnes også knapper for å åpne både en bom og garasjeporten.

Asker Tek er et helt nytt kontorbygg i Asker som har plass til 830 mennesker. Sodexo utfører på oppdrag for Ferd Eiendom tjenester som renhold, resepsjon, kantine, kaffebar, post og planter.

Kilde: App for kontoret, https://no.sodexo.com/home/aktuelt/nyheter/newsListArea/nyheter/app-for-kontoret.html

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på

Powered by Labrador CMS