Nettbutikkens aller første vare­merke mot bedrifts­markedet heter AmazonCommercial og omfatter bl.a. toalett­papir. (Foto: Amazon)

Amazon går inn på bedrifts­markedet for papir­tørk

Nettbutikken lanserer sitt eget vare­merke for bedrifts­markedet. Håndtørk, ansikts­servietter og toalett­papir er først ut.

Publisert

Nettbutikkens første varemerke for business-to-business-markedet heter Amazon­Commercial. Foreløpig omfatter sortimentet papirtørk, ansikts­servietter og toalett­papir.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Amazon har satset sterkere på egne vare­merker i de senere år. I 2020 ventes omsetningen for bedrifts­markedet å utgjøre 6600 milliarder USD, mot 3200 milliarder USD for konsument­markedet.

Kilder:

Amazon launches B2B brand, starting with toilet tissue
http://www.europeancleaningjournal.com/magazine/web-articles/latest-news/amazon-launches-b2b-amazoncommercial-brand-starting-with-toilet-tissue

AmazonCommercial
https://www.amazon.com/stores/AmazonCommercial/AmazonCommercial/page/0061893A-FAE6-4984-B073-1AEFB5C0B3D8

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på

Powered by Labrador CMS