Norsk Forening for Service og Renhold ønsker tips til deres pris Årets servicehelt.
Norsk Forening for Service og Renhold ønsker tips til deres pris Årets servicehelt.

Foreslå en servicehelt!

NFSR ønsker tips om personer som gjør hver­dagen bedre for kolleger og kunder i renholds­bransjen.

Publisert

Gjennom prisen Årets servicehelt ønsker Norsk Forening for Service og Renhold å gjøre stas på personer i renholdsbransjen.

Foreningen skriver at det finnes mange dyktige personer i bransjen som fortjener å bli hedret. Prisen utdeles også for å styrke et godt omdømme for bransjen og vise fram dyktige medarbeidere. Send oss gjerne forslag.

Bransjeprisen er en utmerkelse som utdeles årlig av NFSR i forbindelse med Årskonferansen. Den blir neste gang utdelt under digitalkonferansen 14. oktober 2020. Forslag må innleveres innen 1. september 2020.

Kilde:

https://www.facebook.com/serviceogrenhold/

Les mer på:

https://www.nfsr.no/arets-servicehelt

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.

Bestill abonnement

Last ned bladet

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på