Vinner av Årets Servicehelt i 2020: Renate Haugland, fagspesialist i Coor.
Vinner av Årets Servicehelt i 2020: Renate Haugland, fagspesialist i Coor.

Renate Haugland ble NFSRs Servicehelt

Norsk Forening for Service og Renhold har kåret Renate Haugland fra Coor til Årets Servicehelt.

Publisert

Vinneren ble avslørt under den digitale renholdskonferansen som ble avholdt 14. oktober av Norsk Forening for Service og Renhold i samarbeid med Datec.

NFSRs jury hadde ialt sju gode kandidater å velge fra denne gang. Valget falt altså på Renate Haugland, som til daglig er fagspesialist renhold i Coor. Vi gratulerer!

Her er utdrag fra nominasjonsteksten:

Renate har gjennom mange år vist et engasjement for både faget renhold ved å til enhver tid holde seg oppdatert på det nyeste innenfor INSTA 800, teknikk, maskiner og utstyr, men ikke minst brenner hun for å løfte opp renholderne som utfør jobben. Renate har i mange år bygget opp faglig dyktige renholdere og ikke minst også sørget for å løfte opp nye generasjoner med renholdsledere.

Renate har det siste året gått over i en ny spennende stilling som fagspesialist renhold knyttet til Coors største kunde: Equinor. Der har hun natrulig tatt lead på alt fra kontinuerlige forbedringstiltak i driften, til å være spydspiss og forkjemper for å bringe ny robotteknologi til Coor, kunden og Norge via besøk og kjøp fra Intellibot.

De siste månedene har ikke vært som noe noen av oss har opplevd tidligere, men Renate har igjen vist seg som det ekstremt drivende rivjernet hun er: Umiddelbart etter at vi så at koronaviruset begynte å dukke opp i Norge, og FØR nedstengingen 12. mars, startet hun arbeidet med å utdanne så mange som mulig av Coors renholdere i smitterenhold. Renate har også i vår vært en sentral deltaker i å utvikle smittvaskmodulen i Coors digitale spillbaserte opplæringsplattform Coor My Leaning, utviklet sammen med Coors partner Attensi. Gjennom hele koronaperioden har Renate tatt et ekstremt stort ansvar for både kunde- og medarbeideroppfølging, og sikret at Coor har levert som forventet og avtalt – og til og med overgått forventningene.

Renate har en unik evne til å sette sin arbeidsgiver, kunder og medarbeidere først. En umulig oppgave å sjonglere alle tre som pri 1 sier du? Nei, ikke for Renate. Hun har en arbeidskapasitet som få kan måle seg med, hun er profesjonell, og hun har en helt spesiell evne til å yte SERVICE til de hun omgir seg med.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.

Bestill abonnement

Last ned bladet

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på