Christian Dahl inntar stillingen «Head of Customer Experience» i Coor.
Foto: Coor
Kundeopplevelse i sentrum
Coor oppretter en ny stilling i toppledergruppen, «Head of Customer Experience», for å signalisere at de tar kundeopplevelse på alvor.
Det er Christian Dahl, tidligere Innovation Manager, som inntar rollen.
Selskapet skriver i en pressemelding at det i dag foregår store og viktige endringer i samfunnet og på arbeidsplassen. Dette påvirker og skaper nye kundebehov for Facility Management-tjenester.
Mer samhandling
Både etterspørselen i dag og i spådd fremtid indikerer at arbeidsplassen i større grad bør tilrettelegges for økt samhandling, sosialisering og kulturbygging.
«For å svare opp markedsendringene og forsterke Coors konkurransekraft, har vi opprettet denne nye stillingen og jeg er veldig fornøyd med å ha fått inn Christian Dahl i rollen», sier Nikolai Utheim, administrerende direktør i Coor Norge.
«Christian har et brennende engasjement for temaet og vil være en viktig pådriver for å realisere de ambisjonene vi har innen kundeopplevelser i årene foran oss», fortsetter Utheim.
Spennende fremover
«Vi står overfor en veldig spennende periode der samfunnet og kontorene åpner opp. Vi i Coor skal være med på å definere hvordan arbeidsplassen skal oppleves i tråd med visjonen vår», forteller Christian Dahl.
«Arbeidsplassen skal være et sted folk møtes for å bygge nettverk, jobbe, ha det hyggelig, samt bli inspirert til å skape en bedre fremtid. Våre kunder skal oppleve at de kan fokusere fullt ut på sin virksomhet, og at vi tar oss av resten».
Kilde: Coor setter kundeopplevelse i sentrum
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.
Bestill abonnement
Last ned bladet
Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.
Her kan du melde deg på