Baljeet Kaur Chatta ble beæret med prisen «Årets servicehelt 2022» under NFSRs årskonferanse 2022. Prisen ble overrakt av Mari Røed, leder i NFSR.Foto: Trond Erik Hillestad
NFSR: Baljeet får prisen Årets servicehelt 2022
Baljeet Kaur Chatta, som er renholdsleder for Renholdsgruppe 3 ved Universitetet i Oslo, er tildelt utmerkelsen «Årets servicehelt 2022» fra Norsk Forening for Service og Renhold.
Baljeet er full av positiv energi og er alltid blid og serviceminded. Hun er faglig sterk og deler gjerne kunnskapen sin. Hun er nysgjerrig på utviklingen i bransjen og tar imot ny kunnskap/nye metoder med et åpent sinn. Hun er engasjert og deltagende i diskusjoner om nytt utstyr og er med på uttesting/vedlikehold av roboter.
Hun har full kontroll og god oversikt over sitt renholdsområde. Hun er fleksibel, allsidig, positiv, imøtekommende og alltid blid og vet ikke helt hva godt hun kan gjøre for alle. Å yte god service er helt naturlig for henne. Hun er god til å løfte blikket og se avdelingen som en helhet og tenker alltid på hva som er beste løsning totalt sett.
Baljeet har det lille ekstra som skal til og hun har alltid en morsom kommentar på lur.
.
Bakgrunn for NFSRs valg:
Styrets valg faller på Baljeet da hun er et godt eksempel på en renholdsleder med fokus på de rette tingene. Hun ser sine ansatte, samtidig som hun er nysgjerrig på teknologi, er serviceminded og ser viktigheten av å løfte blikket og tenke «vi» fremfor «jeg».
.
.
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.